2010. május 3., hétfő

Chaenomeles japonica

2009:



2010:

5 megjegyzés:

  1. Hali!
    Mi a hosszú távú elképzelés? Magam is barátkoztam egy "Crimson" változattal. De túl magasnak és egyenesnek tartottam a törzsét. Amit ilyesmiből láttam és nagyon tetszik, az a kis maroknyi edényben egy szál girbe-gurba törzs, végn virággal. Valami ilyemsi: http://www.atelierdobonsai.com.br/forum/viewtopic.php?t=12210&sid=456af78eb5dcc976f7e67469cfe59a49
    Nem találtam jobb példát, de szerintem nagyjából érthető, mire gondoltam.
    Balázs

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    nekem is ez a bajom, túl hosszú a törzs, és még egyenes is.
    1. Esetleg a törzset ferdén ültetve félkaszkád irány, de hosszú a törzs még akkor is.

    2. Valószínűleg legyökereztetem, és kapok kettőt belőle
    üdv
    Attila

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Talán a ketté-gyökereztetés a járhatóbb út. Nekem eszembe se jutott. Jellemző, hogy a legkézenfekvőbb megoldások nem jutnak eszébe az embernek.
    Nagyon szép ez a szín! Nekem magról kelt, két évesek vannak, de az a sápadt piros színű, inkább sötét barack színnek mondanám. Legalább is az anya ilyen színű volt. De, ahogy írtam korábban is erősen barátkozom a faiskolai "Crimson" változattal. Már levirágzott, de hátha lesz rá engedmény...
    Szép napot!
    Balázs

    VálaszTörlés
  4. Muy bonito. Felicidades por la evolución.

    VálaszTörlés
  5. Gracias,
    5 años más tarde, el árbol será agradable

    VálaszTörlés