2010. május 9., vasárnap

Picea Glauca Bonsai

03.2009
04.2010


05.2010 

I have redesigned my Picea Glauca tree based on the comment from Balazs.
I did not remove the branch just created a  jin, and made some wiring(it is still possible)

Ich habe meinen Picea Glauca nach der Anmerkung von Balazs umgestaltet.
Den zeig habe ich nicht abgeschnitten, sondern ein jin gestaltet und gedrahtet.(jetzt ist es noch möglich)

Átalakítottam Balázs megjegyzésére alapozva a cukorsüvegfenyőmet:
Az ágat nem vágtam le, hanem jin-né alakítottam, és drótoztam(most még lehet)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem határozottan jobb lett. Sokkal idősebbnek hat. Már csak várni kell, míg besűrűsödnek a tűk.
    Szép!
    Balázs

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is ez az érzésem, hogy sokat javult.
    (Persze azért sok ágat is újradrótoztam, és visszametszettem, hogy kompaktabb legyen, illetve változtattam az ágak állásán, szóval kb másfél órán át dolgoztam még rajta). Most jó alap keletkezett a jövőbeli bonsai-hoz

    VálaszTörlés