2012. január 24., kedd

Daiza készítés II. rész







5 megjegyzés:

  1. Szia Attila

    Honnan van az álvány ? nekem is egy ilyen hiányzik ? Már gondolkodtam hogyan kellene csinálni

    Üdv István

    VálaszTörlés
  2. Szia Isti,
    ez a hivatalos dremelhez kapható állvány, bár nem éppen mostanában vettem, és most más fajtát lehet kapni, mint amilyen nekem van pl itt: http://toolshopron.hu/furoallvany-dremel-220.html

    üdv
    Attila

    VálaszTörlés
  3. Attila! A fej, ami a képeken látszik, csiszoló, vagy maró? Nem látom jól. Sűrű fogú maróval nem volt még gondod? Nekem besül rendszeresen és eltömődik.
    Ilyenek nincsenek neked: http://toolshopron.hu/dremel/dremeltartozekok.html?cat=106&p=2
    Ezeknek két vágóélük van csak, klasszikus marófejek. Ilyet tervezek venni, nagy reményeket fűzök hozzájuk, de érdekelne van-e tapasztalat.
    És nagyon várom a folytatást, izgalmas sorozat.
    Balázs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képen egy vastagabb marófej látható, és bizony gyorsan teli megy a fűrészporral, és csak dörzsöli utána a fát, de inkább csak a kisebb fejeknél, ennél a nagyobbnál nem volt ilyen probléma.
      Amit említesz másik fejet, sokkal gyorsabb, csak azokból nincs széles fej. Ami esetleg fontos, hogy ez a fajta fej, jobban meg tudja dobni az anyagot,és könnyebben saját utat talál, ha nincs rögzítve a fa, mint a sűrű fogú fej, nagyobb odafigyelést igényel.
      A nagyobb és mélyebb és durva marásokat célszerű szerintem egy hagyományos nagy méretű felsőmaróval(azaz nagy géppel) csinálni, sok időt lehet megspórolni, mert a Dremelnek azért nincs olyan nyomatéka és ereje


      üdv
      Attila

      Törlés
    2. Igazad a felső maróval, csak az ugye nincs. Tervezem egy egyenes maró vásárlását, amit BA kolléga is mutatott, csak hát ugye az is anyagi kérdés.

      Törlés