2012. április 13., péntek

Daiza készítés III. rész

First Part<-Erster Teil<-Első rész

Second Part<-Zweiter Teil<-Második rész



Roughly created feet ...
ich habe die Beine erzeugt ...
durván létrehoztam alábakat ...



I used different sandpapers ...
ich habe unterschiedliche Sandpapieren benutzt ...
különböző finomságú csiszloó papírokat használtam ...




then used steel wool ...
dann mit Stahlwolle ...
aztán fémgyapotot ...


Some fine work on feet ...
weitere feine Arbeit an den Beinen ...
további finom munkák a lábakon ...


and finally color(nut and palisander) ...
und am Ende die Farbe(Nuss und Palisander)...
és végül pácok(dió és paliszander)...


And the result ...
und das Ergebniss ...
és az eredmény ...


 

 

5 megjegyzés:

  1. Na végre! Már nagyon vártam a folytatást! Nagyon jól sikerült darab, pláne ha figyelembe vesszük, hogy első, meg pláne, ha megemlítjük, hogy a neten milyen kevés infót lehet fellelni daiza-val kapcsolatban.
    Attila! Le a kalappal!
    Nagyon szép kontrasztot a sima felület a durva kővel! A színe meg nagyon el lett találva!
    Még egyszer gratulálok!
    Balázs

    VálaszTörlés
  2. Szerintem elfogult vagy egy kicsit, annyira nem jó, de alsőnek tényleg nekem is tetszik, köszönöm a dicsérő szavakat

    Belevágok a másodikba is, amihez kaptam tőled dió fát(köszi mégegyszer), remélem, hogy könnyebb lesz megmunkálni, mint ezt az akácot,
    üdv
    Attila

    VálaszTörlés
  3. Elfogult? Lehet, de attól ez még igényes munka. Dió is kemény fa, de szerintem jobban faragható, mint az akác. Bár ha marod, akkor szinte mindegy. Mondjuk akác az hamar megeszi a szerszám élét, a dió nem annyira. És szebben polírozható.
    Balázs

    VálaszTörlés
  4. Mégegyszer köszi az elismerést, jól esik, remélem a dió tényleg könnyebb lesz, az akác piszok kemény volt

    üdv
    Attila

    VálaszTörlés
  5. sajnos nem voltam a kiállításon :( egyéb okok miatt .De az a suiseki ott volt ?:)
    Illetve Érdre megy ? :)
    Oda szeretnék már menni Üdv

    VálaszTörlés