2013. június 4., kedd

Prebonsai: madárbirs alakítása 3. rész


Tovább alakul a dolog, most már meg van az elképzelés a végleges alakról.
az első részt itt találod:
a 2. részt itt


A karácsonyi tombolán nyertem egy gyönyörű Tirpák Bálint által készített egyedi tálat, amibe beültettem próbaképpen tavasszal.


A jin és shari munkák is tovább folytatódtak, a korábbi elhalt és nagyon vastag törzsrészt kecsesebbé kell varázsolni, mert aránytalanul vastag az élő törzshöz képest.
Faragtam rajta, de még mindíg nem vagyok vele elégedett, még mindig nagyon vastagnak hat:







Az élő törzs bal felső elhalt részét szintén le kell faragnom, hogy jobb átmenet legyen a korona felé, mert  így a képen visszanézve egyértelműen látszik ez a hiba, amit az alakítás közben nem vettem észre, csak éreztem, hogy valami nem stimmel.




 

6 megjegyzés:

  1. Le a kalappal, hogy belefért ebbe a kis tálba! A korona milyen lesz? Gondolom nem hagyod ilyen laposan.
    Szép a shari munka, megérte megvenni azt a könyvet. ;-)
    Balázs

    VálaszTörlés
  2. Halvány fogalmam sincs, egyelőre hiányzik az inspiráció hozzá.

    Mindenképp lesznek tagolt ágszintek, de a csúcsot még nem tudom, hogy hogyan alakítsam ki, ha van ötlet szólj, bár kép alapján azért nehéz
    üdv
    Attila

    VálaszTörlés
  3. Nincs ötletem. Lehet nem is kell most ezzel foglalkozni. Hagyd szaladni, aztán majd kialakul.

    VálaszTörlés
  4. vagy lásd Bonsai Art 53 szám 52 oldal(Kobayashi díszbirse, ami kőre van ültetve és sima elnyújott félgöm koronája van csak)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok

    Milyen könyvről van pontosan szó ?????

    VálaszTörlés
  6. Bonsai Art folyóirat, ami 2 havonta jelenik meg

    üdv
    Attila

    VálaszTörlés